e-Bülten (Mailing) Tasarımı

e-Bülten (Mailing) Tasarımı

İnternet kullanımın yaygınlaşması sonucu, e-ticaretin hayatımıza kazandırdığı bir yöntem e-bültenler. Mailing tasarımları, pek çok avantajından dolayı bu gün, yeniliklerini duyurmak ya da reklamlarını iletmek maksadıyla şirketlerin başvurdukları yöntemler arasında ilk sıralarda yer alıyor.

E- Bülten, firmaların yeniliklerini, haberlerini, ürün yahut hizmetlerini toplu e-mail yoluyla on binlerce kişiye ulaştırmasıdır. Düz metin yahut görselliği arttırmak amacıyla resimlerle desteklenenlerin yanında en etkili olanları HTML E- Bülten tasarımlardır.

Bir firmanın yeni ürünü çıktığında onunla ilgili yaptığı kampanyayı duyurmak için gönderdiği toplu mailler ve ya kurumun almış olduğunu bir başarı ödülünün üyelere duyurulması için gönderilen toplu mailler, Mailing örneklerinin en yaygın olanından.

E- Bültenleri cazip kılan sebepleri sıralayacak olursak eğer; her şeyden önce, on binlere ulaşmasının yanında en ekonomik reklam aracı olması geliyor ilk sırada. E- Bültenlerin her hangi bir boyut kısıtlaması yoktur. Dilediğiniz kadar sayfa eklemeniz mümkündür. E- Bülten, hedef kitleye ulaşmak için en kolay, en kısa ve en hızlı yöntemdir aynı zamanda. Samimi ve etkili içerikleri sayesinde etki kurma güçleri diğer reklam yollarına göre daha kolaydır.

Avantajlarının yanı sıra, bu etkili reklam aracını hazırlamak için uyulması gereken pek çok kural mevcut etkili olması ve geri dönüşün sağlanabilmesi için. Emek verip hazırlanan E- Bültenlerin spam olarak algılanmaması lazım. Bunun için de dikkatli bir süreç gerekiyor.

Doğru E- Bülten tasarımları, gereksiz etiketlerden uzak olur. Lüzumsuz kodlarla doldurulmuş olan bültenlerin spama düşeceğini unutmamak gerekiyor. Bu yüzden de kodların düzenli ve hatasız olduğundan emin olunmalı. HTML kodlamalarını yaparken, JavaScript, ActiveX veya gömülü film dosyalardan uzak durulmalı çünkü bunlar HTML E- Mail tasarımda çalışmıyor. Spama düşmenin en büyük nedenlerinden bir diğeri, E- Bülten tasarımlarında üyelikten çıkma linkinin olmaması ya da üyelikten çıkmak isteyenlerin taleplerinin reddedilmesi. Yasal olmayan, yani izinsiz mail gönderimi de yine spama düşmenin nedeni.

Spam olarak işaretlenen mailler, üyelere ulaşmayacağı için çöpe gitmiş anlamına gelir. Bunun için de E-Bültenler ve HTML E-Mail tasarımlar yapılırken titiz davranılmalı ve mutlaka gerekli test aşamalarında kontroller iyi yapılmalıdır.

Avantajlı bir reklam aracı olan E-Bülten ve Mailingleri kullanmak bu gün kaçınılmaz. Ancak doğru sonuca ulaşmak için mutlaka deneyimli web tasarımcılarla çalışmak gerekiyor. Kim emeğini çöpte görmek ister ki?


e-Bülten (Mailing) Tasarımı hizmetimiz ile ilgili 7/24 Whatsapp hattımız üzerinden bilgi alabilirsiniz.

Online ödemede tüm kredi kartlarına vade farksız 3 taksit imkanı


Neden MGR?

Tecrübelidir. Konusunda uzman danışmanlarımız size en doğru çözümü sunmaktadır.

Güvenilirdir. Web sitesi üzerinden gönderdiğiniz tüm mesajlar 2048 bit EV SSL ile şifrelenmektedir ve tarafımızdan size gönderilen tüm e-postalar digital olarak imzalanmaktadır.

Takipçidir. Aldığınız hizmet ile ilgili süreçleri özenle takip ediyor, belirli periyodlarla sizleri bilgilendiriyoruz.

Sektörlerinin lider firmaları bizi tercih etmektedir. Referans sayfamızı incelemek ister misiniz?

Ücretsiz Danışma Formu

Bilgi alabilmek için lütfen formu eksiksiz doldurun.


e-Tasarım ile ilgili diğer hizmetler