E-posta Pazarlama, MGR Patent ve Bilişim Hizmetleri A. Ş.

E-posta Pazarlama

Online alışverişin yaygınlaşması çok fazla stratejinin gelişmesine neden oldu. Bunlardan biri de hiç kuşkusuz e-posta pazarlama. Tıklama oranının diğer online reklam yöntemlerinden daha yüksek olması hiç kuşkusuz tercih edilmesinin en büyük sebebi.

Düzenli gönderilen e-postalar hiç kuşkusuz kullanıcıların hafızasında yer eder. Ancak bunu yaparken aynı zamanda, kullanıcıları sadece birer müşteriymiş gibi görmeyip, onları zaman zaman sektör hakkında bilgilendiren, yeni trendleri sunan e-mailler göndermek suretiyle gönüllere taht kurmak önemli. Sadık bir kitleye sahip olmak için maliyeti en düşük yöntemdir çünkü e-posta pazarlama. Ancak bunu yaparken de kullanıcılarda bıkkınlığa sebep olmamak da önemli.

E- ticaret şirketleri ürünlerini tanıtmak yahut kampanyalarını duyurmak için e-posta pazarlama ya da diğer adıyla e-mail marketing ile reklam yaparken mutlaka uyması gereken kurallar vardır.

Öncelikle unutmamak gerekiyor ki bu gün herkes e-postalarını mobil cihazlarından okuyor. Bu yüzden de gönderilen e-postaların mutlaka mobile optimize edilmesi gerekiyor. Aksi takdirde gönderilen e-posta çöp olacaktır.

İstenilen geri dönüşün sağlanması için yine, müşteri listesinin özenli bir şekilde hazırlanması, müşteriyle iletişime geçirilen kanalların hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak ayarlanması oldukça önemli.

Mesajların kısa ve okunması kolay olarak hazırlanması yine oldukça mühim. Uzun ve sıkıcı, düzgün tasarlanmamış e- postalar okunmayacağı için geri dönüşü olmayacaktır. Aynı zamanda mesaj net ve çarpıcı, ilgi çekici şekilde hazırlanmalı.

Gönderilen e- postaların “Kimden” kısmına kurum ismini mutlaka yazarak güven oluşturmak da dikkat edilmesi gereken bir diğer husus.

Tıklanan linklerin raporunu çıkarıp tepkiyi ölçmek ve bu sayede ihtiyaçları belirleyerek e- mailler göndermek geri dönüşleri arttıracaktır. Bu da atlanmaması gereken bir nokta.

E-posta pazarlama şirketlerin en büyük dayanağı olurken spam olarak işaretlenmemek önemli. Bunun için de uyulması gereken bazı noktalar mevcut. “İnfo, bilgi” gibi önekleri olan adreslere mail göndermeyin. Maillerinizi markanıza ait sabit e- mail adresinizden yapın. Konu başlıklarınız mutlaka içerikle ilgili olmalıdır. Mail almak istemeyen kullanıcıların ayrılabilmesini sağlayın.

Uyulması gereken basit yöntemler kazandırır. Ancak gözden kaçan detaylar ise yaptığınız gönderimlerin boşa gitmesine sebep olacaktır. Kazanayım derken baştan kaybetmeyin ve mutlaka oyunu kuralına göre oynayın.



Neden MGR?

Tecrübelidir. Konusunda uzman danışmanlarımız size en doğru çözümü sunmaktadır.

Güvenilirdir. Web sitesi üzerinden gönderdiğiniz tüm mesajlar 2048 bit EV SSL ile şifrelenmektedir ve tarafımızdan size gönderilen tüm e-postalar digital olarak imzalanmaktadır.

Takipçidir. Aldığınız hizmet ile ilgili süreçleri özenle takip ediyor, belirli periyodlarla sizleri bilgilendiriyoruz.

Sektörlerinin lider firmaları bizi tercih etmektedir. Referans sayfamızı incelemek ister misiniz?

Ücretsiz Danışma Formu

Bilgi alabilmek için lütfen formu eksiksiz doldurun.